کمپانی lacoste تصویر ۱۰ حیوان در معرض خطر انقراض را جایگزین لوگوی کروکودیل میکند
کمپانی lacoste در حال فروش یک کالکشن محدود از تیشرتهای پولوی سفید رنگش است که به جای لوگوی کروکودیل، از تصویر ۱۰ گونهی در معرض خطر استفاده شده است. تعداد لباسهای تولید شده از هر سری، با تعداد باقیمانده از آن گونه در طبیعت برابر است.
به گزارش آتلیه اثر هنری به نقل از گالری آنلاین به نقل از گزارشگر طراحی صنعتی، لوگوی کروکودیل از نام مستعار بنیانگذار کمپانی، رنه لاکست، گرفته شده است، این تنیس باز به دلیل سرسخت بودن در زمین بازی به کروکودیل معروف بود.
این ۱۰ حیوان که جزو گونه های در حال انقراض هستند، شامل دلفین واکیتا، لاکپشت برمهای، لمور ورزشکار شمالی، کرگدن جاوهای، میمون درازدست، طوطی کاکاپو، کرکس کالیفرنیا، گاو شاخدوکی، ببر سوماترایی و ایگوآنا میباشند.
این ایده توسط آژانس تبلیغاتی BETC پاریس با هدف حفاظت از محیط زیست و آگاهی رسانی به کمپانی lacoste داده شد. در این پروژه کمپانی lacoste با اتحادیه بینالمللی حفاظت از طبیعت (IUCN) نیز همکاری میکند. هر لباس با قیمت ۱۸۵ دلار به فروش میرسد و سود حاصل از آن صرف حفاظت از این ۱۰ گونهی در معرض انقراض خواهد شد.
بازدیدها: 18
آخرین دیدگاهها